BRATISLAVA - KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – predchádzanie konfliktom pre štátnu a verejnú správu, vhodné aj pre firmy

25. októbra 2022 09:00-16:00 hod

Dr. Lucia Mrázková

Personalistka, komunikačný špecialista, manažér, lektor, kouč, členka mediálneho tímu, moderátorka a komunikačný poradca, poradca komunikačného volebného tímu, aktuálne poradca pre stratégiu prezidentskej kampane. Dlhoročné pracovné skúsenosti v oblasti personalistiky, manažmentu, obchodníckych zručností pre firmy aj štátnu a verejnú správu. Realizovala množstvo školení v oblasti personalistiky, komunikácie, sales, negociácie, soft skills, rétoriky, social media, autogénnych tréningov a ďalších tém. Prax : odbor komunikácie a diplomacie, social media, psychológia a psychoterapia, personalistika  

Forma Workshop
Dátum 25. októbra 2022
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.

Cieľ

Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.Naučiť sa adekvátne reagovať a komunikovať v Krízovej a konfliktnej situácii nielen interne ale aj externe vrátane novinárov a médií.



Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!



 

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, káva z kávovaru, stavný lístok na obed
Rozsah a náplň

- KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – pojem, význam, riziká a motivačné smerovanie

Krízová komunikácia vo verejnej správe a situačný model 

Význam slova a rétoriky 

Negociácia, manipulácia v kríze 

- KONFLIKTY v internej (pracovisko) a externej (klientske centrum) komunikácii

- VYBRANÉ RADY k riešeniu – mediácia, facilitácia, negociácia, reálny kompromis a nereálny konsenzus

- OBJEKTÍVNE a SUBJEKTÍVNE INFORMÁCIE

- KVALIFIKOVANÁ ARGUMENTÁCIA – efektívne dôvodenie víťazov

- INFORMAČNÉ ŠUMY a KOMUNIKAČNÉ SKRATY – hoax, kamufláž, pasce

- ŠPECIÁLNE SITUÁCIE superkrízovej komunikácie (napr. Hádka pri porade a kríze, výsluch svedka, rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri kontrole...)

Krízová komunikácia v social médiách

Rétorické barličky pri komunikácii 

Výherná taktika v krízovej komunikácii 



Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
BRATISLAVA - KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – predchádzanie konfliktom pre štátnu a verejnú správu, vhodné aj pre firmy
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac