Personalistka, komunikačný špecialista, manažér, lektor, kouč, členka mediálneho tímu, moderátorka a komunikačný poradca, poradca komunikačného volebného tímu, aktuálne poradca pre stratégiu prezidentskej kampane. Dlhoročné pracovné skúsenosti v oblasti personalistiky, manažmentu, obchodníckych zručností pre firmy aj štátnu a verejnú správu. Realizovala množstvo školení v oblasti personalistiky, komunikácie, sales, negociácie, soft skills, rétoriky, social media, autogénnych tréningov a ďalších tém. Prax : odbor komunikácie a diplomacie, social media, psychológia a psychoterapia, personalistika
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 25. októbra 2022 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Stredne pokročilý |
Určený pre | Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor. |
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Prihlasujte sa prosím včas! Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!
- KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – pojem, význam, riziká a motivačné smerovanie
Krízová komunikácia vo verejnej správe a situačný model
Význam slova a rétoriky
Negociácia, manipulácia v kríze
- KONFLIKTY v internej (pracovisko) a externej (klientske centrum) komunikácii
- VYBRANÉ RADY k riešeniu – mediácia, facilitácia, negociácia, reálny kompromis a nereálny konsenzus
- OBJEKTÍVNE a SUBJEKTÍVNE INFORMÁCIE
- KVALIFIKOVANÁ ARGUMENTÁCIA – efektívne dôvodenie víťazov
- INFORMAČNÉ ŠUMY a KOMUNIKAČNÉ SKRATY – hoax, kamufláž, pasce
- ŠPECIÁLNE SITUÁCIE superkrízovej komunikácie (napr. Hádka pri porade a kríze, výsluch svedka, rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri kontrole...)
Krízová komunikácia v social médiách
Rétorické barličky pri komunikácii
Výherná taktika v krízovej komunikácii