Jana Galera Matúšová pôsobí v oblasti marketingovej komunikácie viac ako 20 rokov, pracovala na manažérskych pozíciách pre značky ako UniCredit Bank (Slovensko), SAZKA (Česká republika), Marks and Spencer (Slovensko, Česká republika, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Poľsko), LAMA mobile (Česká republika), Sberbank (Slovensko), Falck (Česká a Slovenská republika) a Dedoles (21 krajín Európy). Má skúsenosti s rebrandingom (UniCredit Bank), tvorbou novou značky (mobilný operátor LAMA mobile) aj s riadením značky v krízových situáciách (insolvencia spoločnosti SAZKA či reštrukturalizácia firmy Dedoles). Od roku 2009 pôsobí aj ako lektor na slovenských a českých univerzitách. Jana Galera Matúšová je členkou zahraničných a domácich profesijných organizácií, napríklad PR klubu v Českej republike či Českej marketingovej společnosti. S launchovou kampaňou pre mobilného operátora LAMA mobile získala 2. miesto v súťaži Effie Czech Republic. Jana Galera Matúšová je autorkou 8 odborných kníh a vyše 70 článkov z oblasti marketingovej komunikácie.
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 10. októbra 2023 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem |
Určený pre | Hovorcov, mediálnych pracovníkov, pracovníkov komunikačných oddelení, manažérov, verejne vystupujúce osoby ... |
Čo si na stretnutí natrénujete:
Ako pracovať na reputácii našej značky (firemnej či osobnej) a nepoškodiť ju našimi vyjadreniami či vystupovaním.
Ako sformulovať posolstvo, ktoré podporí našu reputáciu.
Ako sa pripraviť na rozhovor.
Ako nájsť tému, ktorá bude pre média a verejnosť zaujímavá.
Ako poskytnúť vyjadrenie, ktoré nám pomôže a nevyvolá negatívne reakcie.
Ako sa vyjadriť v krízovej situácii.
Kedy je menej viac alebo prečo do kamery nehovoriť dlhé príbehy.
Ako hovoriť konzistentne naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.
Ako hovoriť ľudsky, ale zároveň odborne.
Ako využiť neverbálnu komunikáciu vo svoj prospech.
Ako odpovedať na otázky, aby sme povedali, čo chceme a nepovedali, čo nechceme.
Tréning je zameraný prakticky, to znamená, že si z neho neodnesiete veľké množstvo poznámok, ale skôr skúseností, ktoré viete ihneď aplikovať do svojej praxe.