BRATISLAVA - Krízová komunikácia a konflikty v mediácií - pre štátny i privátny sektor

2. februára 2023 09:00-15:00 hod

Dr. Lucia Hilka Majková

Komunikačný špecialista, manažér, lektor, kouč, členka mediálneho tímu, moderátorka a komunikačný poradca. Dlhoročné pracovné skúsenosti v oblasti personalistiky, manažmentu, obchodníckych zručností pre firmy aj štátnu a verejnú správu. Realizovala množstvo školení v oblasti komunikácie, sales, negociácie, soft skills, rétoriky, social media, autogénnych tréningov a ďalších tém.   Prax : odbor komunikácie a diplomacie, social media, psyhológia a psychoterapia  

Forma Workshop
Dátum 2. februára 2023
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.

Cieľ

Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.



Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!



 

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov školenia, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, káva z kávovaru
Rozsah a náplň

Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie

Konflikty v INTERNEJ komunikácii (na pracovisku)

Konflikty v EXTERNEJ komunikácii (v klientskom centre)

Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)

Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe

Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikovaní

Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov

Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž, pasce...)

Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. , rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole,...)

Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipné/ ponaučenia) 

Navrhovaná mediácia pri kríze. 

Mediačné postupy. 

Miesto konania
OTIDEA, s.r.o.
Astrová 2/A
821 01 Bratislava - Ružinov

1. poschodie

Spojenie MHD: Zastávka "Herlianska - OC Retro"
Autobus č. 75 (ŽST Vinihrady)
Autobus č. 50 (AS Mlynské Nivy)
Električka č. 8, 9
Prihláste sa na školenie: BRATISLAVA - Krízová komunikácia a konflikty v mediácií - pre štátny i privátny sektor
Celkom 120 € (s DPH)

Partneri

Viac