Komunikačný špecialista, manažér, lektor, kouč, členka mediálneho tímu, moderátorka a komunikačný poradca. Dlhoročné pracovné skúsenosti v oblasti personalistiky, manažmentu, obchodníckych zručností pre firmy aj štátnu a verejnú správu. Realizovala množstvo školení v oblasti komunikácie, sales, negociácie, soft skills, rétoriky, social media, autogénnych tréningov a ďalších tém. Prax : odbor komunikácie a diplomacie, social media, psychológia a psychoterapia
Forma | Workshop |
---|---|
Dátum | 15. novembra 2023 |
Dĺžka | 1 deň |
Úroveň | Stredne pokročilý |
Určený pre | Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor. |
Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.
Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Prihlasujte sa prosím včas! Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!
Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie
Konflikty v INTERNEJ komunikácii (na pracovisku)
Konflikty v EXTERNEJ komunikácii (v klientskom centre)
Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)
Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe
Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikovaní
Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov
Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž, pasce...)
Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. , rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole,...)
Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipné/ ponaučenia)
Navrhovaná mediácia pri kríze.
Mediačné postupy.