ONLINE - Dynamický nákupný systém – všetko, čo potrebujete vedieť

28. februára 2024 09:00-12:00 hod

Mgr. Branislav Hudec

Pôsobí na Úrade pre verejné obstarávanie ako generálny riaditeľ sekcie metodiky a vzdelávania. Disponuje 19 ročnými skúsenosťami v oblasti verejného obstarávania, vrátane skúseností na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, kde pôsobil ako riaditeľ odboru verejného obstarávania. Pôsobil aj na Ministerstve financií SR (kontrola eurofondových zákaziek), a v súkromnom sektore (príprava ponúk a uplatňovanie revíznych postupov za uchádzača). Je autorom príručiek pre prijímateľov k procesu a kontrole verejného obstarávania financovaného z fondov EÚ. Študoval právo na Právnickej fakulte UK. Popri aplikačnej praxi sa venuje aj lektorskej činnosti a publikačnej činnosti.

Forma Workshop
Dátum 28. februára 2024
Dĺžka 1 deň
Úroveň Stredne pokročilý
Určený pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov, ale aj záujemcov a uchádzačov

Cieľ

Pozývame verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ale aj záujemcov a uchádzačov na školenie zamerané na Dynamický nákupný systém, ako efektívny nástroj nákupu bežne dostupných tovarov, stavebných prác a služieb.Školenie je určené hlavne pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ktorí zvažujú uplatnenie tohto postupu, alebo takých, ktorí už majú s týmto postupom skúsenosti, ale evidujú otvorené otázky, ktorých riešenie im pomôže využívať tento spôsob nákupu efektívnejšie. Zároveň je školenie vhodné aj pre záujemcov a uchádzačov, ktorí zvažujú účasť v tomto špecifickom postupe. 

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.


V prípade webových kurzov je jedna prihláška platná pre jedného účastníka kurzu, objednávateľ nie je oprávnený sprístupniť odkaz na školenie viac ako jednej osobe.
 

 
Prihlasujte sa prosím včas!  Hláste predbežný záujem, zabránite tým presunom školení!

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, materiály pre účastníkov, náklady lektora, online aplikácia
Rozsah a náplň

Školenie bude zamerané najmä na nasledujúce oblasti:

-              Predstavenie dynamického nákupného systému (ďalej len „DNS“) ako efektívneho nástroja obstarávania bežne dostupných tovarov, prác a služieb

-              Definícia bežnej dostupnosti

-              Určenie predpokladanej hodnoty DNS

-              Zriadenie dynamického nákupného systému (opis zákaziek, lehota na predloženie žiadostí o účasť, nastavenie podmienok účasti, vyhodnotenie žiadostí o účasť)

-              Zadávanie čiastkových zákaziek s využitím DNS (lehoty na predkladanie ponúk, vyhodnotenie ponúk, možnosť uzavretia rámcovej dohody)

-              Možnosti predĺženia trvania DNS alebo navýšenia predpokladanej hodnoty zákazky

-              Ďalšie vybrané otázky a odpovede podľa metodickej činnosti ÚVO

 

Miesto konania
ONLINE - Dynamický nákupný systém – všetko, čo potrebujete vedieť
Celkom 117 € s DPH € (s DPH)

Partneri

Viac