PREŠOV - Zákazka s nízkou hodnotou a povinná elektronizácia podľa nových pravidiel

29. januára 2019 09:00-15:00 hod

Ing. Martin Papcún

Lektor sa pohybuje v prostredí verejného obstarávania viac ako 10 rokov. Praktické skúsenosti získal jednak na strane  verejného obstarávateľa, kde realizoval prevažne NLZ a zákazky realizované v EKS a jednak na strane kontrolóra na SO/RO, kde sa venoval kontrole verejného obstarávania a výkonu kontrol na mieste projektov spolufinancovaných z fondov EÚ. Vo svojich prednáškach prelína teoretický výklad zákona s praktickými príkladmi z praxe. Zúčastnil sa viacerých rokovaní v rámci kontrol zákaziek na ÚVO i pred zástupcami EK. Svoj pohľad na verejné obstarávanie dopĺňa pohľadom kontrolóra SO/RO a SFK (aktuálne orgán auditu) a pomôže Vám pripraviť Vaše verejné obstarávanie tak, aby obstálo pred každou kontrolou. Lektor sa venuje aj spolupráci s fakultami vysokých škôl a občasnej publikačnej činnosti v časopise VO v kocke.

Forma Workshop
Dátum 29. januára 2019
Dĺžka 1 deň
Úroveň Začiatočník
Určený pre začiatočníci aj pokročilí účastníci realizujúci ZsNH

Cieľ

Cieľom školenia je poskytnúť prehľad zákonných ustanovení o ZsNH v prostredí aktuálne platného zákona o verejnom obstarávaní a v prostredí povinnej elektronizácie verejného obstarávania. Prostredníctvom praktických príkladov previesť účastníkov celým procesom ZsNH od prípravy obstarávania po zazmluvnenie zákazky.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.
Uzávierka prihlášok 24.1.2019.

V cene je zahrnuté

organizačné a technické zabezpečenie, občerstvenie behom dňa, teplé a studené nápoje, stravný lístok na obed, materiály pre účastníkov školenia
Rozsah a náplň

Zákonné ustanovenia týkajúce sa ZSNH a interná smernica o ZSNH

-          Je interná smernica povinná alebo nie? Je potrebná alebo nie?

-          ZsNH elektronicky alebo „klasicky listinne“? Je elektronizácia ZsNH povinná? 
           Výhody a nevýhody oboch foriem.

-          Príprava zákazky (spracovanie opisu predmetu zákazky, stanovenie podmienok účasti)

-          Stanovenie PHZ (spôsoby a forma)

-          Výzva na predkladanie ponúk (spracovanie, zaslanie)

-          Vysvetľovanie

-          Otváranie a vyhodnotenie ponúk

-          Uzatvorenie zmluvy, objednávka

-          Informačné povinnosti podľa zákona

-          Zadanie referencie

-          ZsNH v elektronickom systéme od zadania po vyhodnotenie (ERANET alebo EKS)

Miesto konania
Regionálne poradenské a informačné centrum Prešov, skratka „RPIC Prešov“ vzniklo v roku 1993 na platforme združenia právnických osôb.

Disponujeme zasadacími priestormi s kapacitou :

  • 16 ucastnikov : vybavenie – klimatizacia, internet, interaktivny projector, tabula, ozvucenie
  • 12 ucastnikov : vybavenie – klimatizacia, internet, interaktivny display uhl 150 cm, tabula, ozvucenie
  • 56 ucastnikov : vybavenie – internet, tabula

V prípade potreby vieme zapožičať :

  • Projector 
  • Notebook

Čo sa týka občerstvenia vypracujeme Vám cenovú ponuku na mieru podľa Vašej presnej špecifikácie.

Za administratívnu súčinnosť :

  • Informačné panely a návestia v budove
  • Tlač a administrácia prezenčných listín, dotazníkov a formulárov (do 10 strán)
  • Poštovné

Parkovanie pre všetkých účastníkov vrátane lektorov je zdarma.

 

PREŠOV - Zákazka s nízkou hodnotou a povinná elektronizácia podľa nových pravidiel
Celkom 86 € s DPH € (s DPH)

Partneri

Viac