Verejné obstarávanie na základe praktických prípadov

4. marca 2015 09:00-15:00 hod

Mgr. Jana Kováčová

Pôsobí na kancelárii Rady úradu.Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti.

JUDr. Zuzana Krajčovičová

Pôsobí na pozícii riaditeľky kancelárie rady úradu. Venuje sa lektorskej a publikačnej činnosti.

Forma Seminár
Dátum 4. marca 2015
Dĺžka 1 deň
Úroveň Pre všetkých, ktorí majú o problematiku záujem
Určený pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov, žiadateľov o NFP, záujemcov, uchádzačov, účastníkov, organizácií zabezpečujúce proces verejného obstarávania (napr. podnikatelia poskytujúci poradenstvo vo verejnom obstarávaní, advokáti a pod.)

Cieľ

Cieľom školenia je zamerať sa na riešenie aktuálnych problematických ustanovení a inštitútov zákona o verejnom obstarávaní na základe praktických prípadov.

Prihláška na školenie na stiahnutie TU.

V cene je zahrnuté

V cene sú zahrnuté prezentácie pre účastníkov, drobné občerstvenie v priebehu dňa a stravný lístok na obed.

Rozsah a náplň
Lektori s poznatkami a skúsenosťami s metodickou a rozhodovacou činnosťou Úradu pre verejné obstarávanie pripravili školenie zamerané na riešenie problematických ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Počas školenia budú predstavené praktické prípady, na riešení ktorých sa účastníci školenia budú aktívne podieľať a riešiť ich spolu s lektormi. Budú predstavené viaceré možné pohľady na vyriešenie sporného prípadu, diskutované ich výhody a nevýhody a spoločne hľadané najlepšie riešenie.
V závere školenia bude prezentovaný nezáväzný test zameraný na preskúšanie si správneho pochopenia rozoberaných tém, ktorý lektori prejdú spoločne s účastníkmi školenia.

Školenie bude zamerané na riešenie nasledovných aktuálnych problematických okruhov a inštitútov zákona o verejnom obstarávaní:

  • Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní– úskalia pri ich určovaní a vyhodnocovaní, posudzovanie podmienok účasti
    na konkrétnych prípadoch;
  • Čestné vyhlásenia podľa § 32 ods. 11– zjednodušenie procesu verejného obstarávania?Ako správne vykladať výkladové stanovisko úradu č. 16/2013, 3/2014 a 6/2014 s posúdením prípadov ich aplikovania v praxi;
  • Výnimky z aplikácie zákona– riziko obchádzania zákona o verejnom obstarávaní, aplikácia výnimky podľa § 1 ods. 2
    písm. g) pri výstavbe bytových domov;
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk– úskalia pri aplikácii kritéria najnižšia cena a kritéria ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, posúdenie pridelenia dôležitosti (relatívnych váh) jednotlivým kritériám, posúdenie opodstatnenosti hodnotenia jednotkových cien v špecifických prípadoch;
  • E-aukcie– čo možno klasifikovať ako použitie e-aukcie spôsobom, ktorý by bránil čestnej hospodárskej súťaži? Najčastejšie chyby, ktorých sa verejní obstarávatelia dopúšťajú pri nastavovaní pravidiel a podmienok elektronickej aukcie, ako aj pri jej priebehu;
  • Možnosti pripustenia a vyhodnotenia ekvivalentných produktov;
  • Vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a náležitostí ponuky– ako je ich možné rozlíšiť a ako vyhodnotiť;
  • Konflikt záujmov – možnosti jeho vyhodnotenia;
  • Uzatváranie zmluvy– predchádzajme nedôslednostiam a porušeniam majúcim zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania;
Miesto konania
Apollo hotel Bratislava, Dulovo námestie 1, 821 08 Bratislava

Hotel je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni. Má strategickú polohu medzi historickým centrom a biznis zónou, 1,5 km od novej budovy Slovenského národného divadla. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničnýh príjazdových smerov. Priamo k hotelu Vás privedie Most Apollo.

Konferenčné a školiace miestnosti:
- samostatné vzájomne propojiteľné konferenčné sály, ideálne od 15 - 100 hostí
- denné svetlo s možnosťou zatmenia
- kávové prestávky na Galérii priamo pre konferenčným centrom
- obedy formou menu/bufetu v hotelovej reštaurácii
- vybavené plátnom, flipchartom, dataprojektorom
- k dispozícii WIFI pripojenie
Verejné obstarávanie na základe praktických prípadov
Celkom 129 € s DPH € (s DPH)

Partneri

Viac